KUNDESERVICE

TELEFON: +45 32421919

TriFu ApS Sundvej 17C, 4600 Køge, CVR: 41406062

BETALING

TriFu ApS modtager online betalinger med Visa & Mastercard.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms. Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning: Denmark – Kroner (DKK)

TriFu ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

TriFu ApS’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

LEVERING

NORMALT MODTAGER DU DIN PAKKE INDEN FOR 2-4 HVERDAGE. VED STØRRE KAMPAGNER KAN DET TAGE NOGET LÆNGERE TID. ORDRER MED PRODUKTER I RESTORDRER SENDES, NÅR ALLE VARER ER PÅ LAGER. VI FORBEHOLDER OS RETTEN TIL AT FJERNE PRODUKTER I RESTORDRE FRA ORDREN. VI SENDER MED POST DANMARK ELLER DANSKE FRAGTMÆND AFHÆNGIG AF DIN ORDRE TYPE.

Når forsendelsen forlader vores lager, sender vi en e-mail om tracking nummer. Hvis du ikke har mulighed for at tage imod din pakke, kan du vælge om den må efterlades, ellers vil den blive leveret til dit nærmeste udleveringssted. Du modtager en advisering om dette via email eller post.

Normalt sender vi kun pakker i Danmark, kontakt os for prisen på forsendelse til Grønland, Færøerne og udlandet.

Leveringstiden for din ordre er afhængig af produktet.

PRODUKTER MED SÆRLIGE BETINGELSER

Bemærk, at visse produkter har “Særlige betingelser” angivet på produktsiden. For sådanne produkter gælder de særlige betingelser i dette afsnit.

Bemærk, at nogle produkter ikke bliver leveret direkte fra TriFu, som er sælgeren, men fra en underleverandør.

Farlig gods kan kun sendes med fragtmanden og kun til gade niveau. Levering sker på den angivne adresse (til gadeniveau, hvis du bor i lejlighed). Man skal i forbindelse med bestilling accepterer at varen må sættes uden modtager. Hvis du bor på en ø med begrænset kommunikation, kan leveringen kan tage længere tid, hvis fragtfirmaet har brug for hjælp fra en tredjepart.

Vi har på nuværende tidspunkt ikke mulighed for at tilbyde montering.

Hvis fragt er inkluderet i prisen, betyder det at du ikke bliver opkrævet for den ekstra fragt. Farligt gods vil dog blive altid blive pålagt et gebyr på 150 kr. per ordre. Vær opmærksom på at du ved returnering vil blive opkrævet for forsendelse omkostninger svarende produktet. For at returneringen bliver godkendt, skal produktet pakkes i den ubrudte originale emballage. Hvis emballagen er beskadiget, vil en returnering ikke blive godkendt.

Der kan forekomme en længere leveringstid, hvis produktet er udsolgt hos leverandøren.

Vi forbeholder os retten til at opkræve et gebyr på op til 500 kr hvis pakken ikke kan leveres i tide på grund af forkerte oplysninger, eller hvis kunden ikke reagerer, når fragtfirmaet forsøger at kontakte kunden.

Kunden er ansvarlig for at kontrollere, at leveringen indeholder alle de pakker der er angivet på følgesedlen, og at der ikke er skader på produkterne. Eventuelle fejl og skader skal noteres på fragtfirmaets følgeseddel.

Vi forbeholder os retten til at opkræve et tillægsgebyr, hvis du ønsker at ændre leveringsadressen, og fragtfirmaet opkræver et ekstra gebyr for at foretage denne ændring.

FORTRYDELSESRET

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives sendes på mail trifu@trifu.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

VARENS STAND VED RETURNERING

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til TriFu ApS at vurdere varens stand.

REKLAMATIONSRET

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til TriFu ApS i rimelig tid efter varens modtagelse.  Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

TriFu ApS dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

TriFu ApS Sundvej 12C 4600 Køge. Tlf: +45 32421919

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

KLAGEMULIGHEDER

Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Carl Jacobsens Vej 35 2500 Valby www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform. ec.europa.eu

Ved klage skal vores email adresse angives: trifu@trifu.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.